أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الأحد، 27 أكتوبر 2019

سر الكون بقلم /راوية حسن

سر الكون ده يبقى حبك..
لما اكون ياحبيبى جنبك...
بس حبك مش كفايه...
انا نفسى ادخل بقلبك...
وابقى انا اللى حته منه...
وكل دقه عنده ليا ....
وكل نبضه منى عنده.....
عايزه اقلك بس سر
الكون ده يبقى حبك..
لما اكون ياحبيبى جنبك...
بس حبك مش كفايه...
انا نفسى ادخل بقلبك...
وابقى انا اللى حته منه...
وكل دقه عنده ليا ....
وكل نبضه منى عنده.....
عايزه اقلك بس كلمه.....
تبقى دى هى المهمه....
انك انت كل حاجه...
وطمن قلبك وقوله....
انى ليك انا محتاجه....
دق قلبك دقتين.....
واحده ليك والتانيه ليا....
اوعى تكون ناسى كلامى...
ولا مش حاسس سلامى...
ايدى مش ناسيه لمسة ايديك....
ولا كلمتين شوفتهم انا فى عنيك...
كان نفسى اسمعهم منك .....
وانت بتقلى اغلى كلام🌺💞🦋
مع تحياتى /راوية حسن

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.