أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الاثنين، 27 مارس 2017

اللي عندي حب زايد بقلم فوزي الشيمي

اللي عندي حب زايد
حب واصل للسعادة
حتى خوفي عليك زياده
مش ياروح القلب غيره
جوّه قلب القلب راشقه
اللي عندي حُب يشبه
حُب أم حُب بنت
حُب أخت حُب عاشقه
يعني لو ح ادخل مسابقه
ف الغرام ح ابقى البريمو
حبّي صح ومن قديمه
شوقي مش زي النهارده
عند كل الناس ديليفري 
شوقي دايما حاجه أصلي
يعني روحك هيّ روحي
يعني قلبك هو قلبي
يعني لما ف يوم أخبّي
كل تفاصيلك ف روحي
واما اقول لورودي فوحي
كل ده مش غيره لكن
حسّه إنك ملكي وحدي
صوتك الكروان دا ملكي
صورتك الأحلام بتاعتي
كل حاجه فيك طبيعي
إني اشيلها ياروحي عندي
يبقى فين الغيره لمّا
تلتقيني باشق جلدي
لجل اخبّيك جوّه منّي
دانت جوّه عيوني نني
وانت جوّه القلب قلبي
شئ طبيعي تلاقي حُبّي
شئ خيالي مالوش مثيل
حب يشبه نهر نيل
يمشي ميل من بعد ميل
لجل يروي شجرة قاعده
ف الشَمال عند المصب
يبقى دا يا حبيبي غيره ؟
لأ ياروح الروح باقولك
اللي عندي ..إسمه حُب..
##فوزي الشيمي##

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.