أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الأحد، 26 مارس 2017

ولقيتنى خلا ص بقلم محمد بدر


ولقيتنى خلا ص
قدام بيته
و أتأكدت أن انا حبيته 
أنا روحت أزاى
ما عرفش
وايه بيصرخ من جواى 
ماعرفش 
كان أيه ودانى
انا عقلى سليم 
ومابخرفش
ايوه ا نا من غيره وحدانى
وبعيش فى عذاب
اكتب ع الباب
ماليش احباب
اكتب ع الباب
انا حبيته 
و ارجع تانى
وأملاله الدنيا بالحب اللى فقلبى 
اشعار وأغانى
واهى كل الدنيا سمعانى
واروحله انا ليه
كل ده ويوماتى أمشيه
وارجع تانى
بحلم وبفكر فيه
وياريت حلمى يكفيه
أناحبى قد الدنيا
و الدنيا بحالها 
دى ليه
وبفكر فيه 
لو بس الاقيه
أنا افرح بيه بعنيه
أكلمه أعلمه ألاغيه
لو أقدر أبات
على باب بيته
انا حبيته
مش هقدر اقوله
ده كله
ولا هقدر ع الحب وزله
اقوله ياريت وياريته
اللى يحير أكتبها ازاى
وأزاى تطلع 
من جواى
انا حبيته
 بقلمى محمد بدر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.