أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

السبت، 30 مايو 2020

كنت فاكر.... كلمات الأديب والشاعر / صلاح سيف

كنت فاكر
كلمات الأديب والشاعر / صلاح سيف
كنت فاكر
حبى فى قلبك لسه ساكن
وفى شراييتك للقلب ساير
والفراق بينا مستحيل
دائما أفكر بقلب وفكر عاقل
****************************
كنت فاكر
أعيش معاك دنيتى
وأتهنى بفرحى وانسى وحدتى
والحب ما بينا انتهى
رسالتك رجعنلى فرحتة ودحكتى
*****************************
كنت فاكر
حبى لك هو الحياة
لماكنا ندعو فى محراب الصلاة
كنت لك طوق النجاه
قلت الله على الحب يا محلاه
****************************
كنت فاكر
حضنى يدفيك
وقبلة من شفايفى تهنيك
ولما اشم شعرك تقولى
اعيش معك النشوى بحريتى
وأقول الله على أجمل دنيتى
****************************
كنت فاكر
حققت معاك حياتى
وقلت هى هى الحبيبة
طوق نجاتى بل
هى سر حياتى
************************************
كنت فاكر
مهما حصل بينا
قلبى يقول مش مصدق
ده حاسود عزول
،قول يا ناس هى حبى وحياتى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.