أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الخميس، 23 فبراير 2017

كفايه عذاب؟ بقلم جابرعبدالقادر

??المهم حبك عايش في قلبي؟؟
?جابرعبدالقادر؟
?كفايه عذاب؟
??حبيبتي انتي فرحانه بعذابي
وحيرتي حبيبتي انتي مبسوطه
بحبي ليكي علشان كدة تفرحي
لمه تشوفيني حزين بس اقولك
كلمه وانتي تختاري عذاب حبي
وفكري فيكي وشوقي عليكي
لا يستمر كتير علشان قلبي من
حبك اتجرح كتير ولو عاوزها تفرحي
افرحي بس اوعي ترجعي ليه وتبوسي
ايدي وتقولي ارحمني لا اقدر اعيش
من غيرك انا عارف بانك فرحان بحبي
ليكي وعذاب قلبي ليكي انا اليوم
ليس في عذاب لقلبي علشان يكون
هو فراق الحياة وانت لي الحياة
لو تحبي ابعد عنك في لحظة انتي
تكوني حزين انا اسافر بعيد ولا تشوفيني
مرة اخرها علشان خلاص العمر انتهي
ببعدك عني لو تقدري تعيشي لحظه
من بعدي في سعاده عيشي وادعوه
ليكي بحبك الجديد بس افتكريني
وافتكري حبي الذي كان ليكي الحياة
وكان ليكي السماء وكان ليكي الهواء
وكان ليكي الروح علشان حبي ليكي
لاحديعرف يحبك زي قلبي مكان يفكر
فيكي ويكتب بريشها من ضلوع قلبي
وحبرها كان دمي ليكي اكتب بدمي
انا كدة فرحان علشان لا اتعذب تاني
وانتي عيشي في عذاب حبي وفكري
وحبك ليه انتها انا علمتك الحب بعد
ان علمتك بان الحب ليس بعدد السنين
الحب يعيش العمر الطويل حبيبك الذي
ارتاح من عذاب حبك وفكره فيكي؟؟
??جابرعبدالقادر؟؟
ربما تحتوي الصورة على: ‏شخص واحد‏

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.