أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الثلاثاء، 24 أكتوبر 2017

((( ليه كل دا بيجـــــــــــــــــــرالى منكّم ))) تحياتى // الشــــــــــاعر // ( عبدالله الحجـــــــــــــازى )( 725 )



(( تحيــــــــــــــــــــــــاتى واحتراماتــــــــــــــــــــــــى لحضراتكم ))

Abdallah _________(725)________ Alhegaze

((( ليه كل دا بيجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرالى منكّم )))


////////////////////////////////////////////

ليه كل دا بيجــــــــــــــرالى منكّم -----
ليه طبعــــــــكم بيخون ضميركم

أنا كنت فاكــــــــــر أنا حتة منكّم -----
أنا كنت فاكــــــــــر دينكم يدينكم

ما كنت اعرف قلوبكم تخــــونكم -----
ولاحتى لحظــــــة اعيش بغيركم

ياناس قولولى دا يبقى حالكـــــــم -----
ولا ده شيطان ســــــــاكن دياركم

ليه الوداد ماعاد فى بالكــــــــــــم -----
ليه الطمع غير حيــــــــــــــــاتكم

كُره الولاد بقى من عملكـــــــــــم -----
همس الخــــــــــراب افسد لسانكم

وليه كل دا بيجـــــــــــرالى منكم -----
وليه طبعـــــــكم بيخون ضميركم

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
تحياتى // الشــــــــــاعر // ( عبدالله الحجـــــــــــــازى )( 725 )

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.