أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الخميس، 11 مايو 2017

?عذاب الحب وتعب الحب؟ ?جابرعبدالقادر؟



?عذاب الحب وتعب الحب؟
?جابرعبدالقادر؟
?منك لله؟
?اة من قلب كان
في وقت لا يكرها
شيئ في الكون
ولكن بكي ونزف
دمي كله قلت
لي كده زعلان
وانت دايما فرحان
وسعيد قال لي
اليوم عرفت باني
حبي لبعض ناس
وكنت فرحان بيهم
وعرفت باني حبي
ليهم كان اكبر ندم
اليوم عرفت بانهم
دايما مصلحتهم اهم
من اهله انظر الي
عيونهم والي كلامهم
معك اليوم بكلمه وامس
بكلمه وغدا بكلمه
اقولهم مليش غير
حبيبتي يقولو لي
معاك كام دي عمري
وحياتي عارفين معاك
كام اهم شيئ عندهم
المال ليس في قلبهم
رحمه في قلبين وكنت
افتكر حبيبتي وحياتي
تقف بجانبي وحين رائيت
عيونها كاني غريب عنهم
وتقولي معلش جالي غيرك
امس وجابلي كل هذا شايف
العربيه والدهب والملابس
دي بكام عرفت اليوم باني كنت
غلطان في حب كان موجود
في قلبي ولكن اليوم تركت
الحياه بسبب حبك اقولك كلمه
واحده روحي منك لله علشان
اليوم فرحانه بالمال بس صدقي
غدا لا تعرفي الفرح علشان قلبي
يدعوه عليكي حين ينزف بسببك
انتهي الحب من قلب مجروح وانتهي
الرحمه منه واليوم ليس في الكون
شيئ اسمه الحب انا اليوم في
عدد الاموات ولا يكون في قلبي رحمه لا احد؟؟
?جابرعبدالقادر؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.