أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الاثنين، 22 مايو 2017

سناء درويش.......انا مش ها ارجع تانى ليك

انا مش ها ارجع تانى ليك
***********************
انا مش ها ارجع تانى ليك 
ولا يمكن فى يوم افكر فيك 
بعد ما قلبك نسانى وجفاتى 
وانا قلبى كان شاريك
ومن يوم ما حبك جانى
وما لكش فى قلبى شريك
وكان احلى همس فى قلبى 
كله منك وليك ليه حرمته
منك فى عز ما كان شاريك
كنت اشوف دنيتى بعينيك
وبعمرى كله كنت افديك
وعمر ما قلبى دق لغيرك 
لكن اقولك ---كتر خيرك
سيبت قلبى يروح لغيرك 
بعد ما كانت روحه فيك
من كتر جفاك غلب ويا ك
ومش عارف ازاى يراضيك
لامتى حا يفضل قلبى شاريك 
وهو مش عارف فين اراضيك
وبقى له فى حبك حد شريك
ومش كنت تقولى عشان الغيك
ومن حياتى وقلبى ما اخليك
ازاى اقبل فى حب عمرى 
يكون فى حد فى قلبه شريك
اتمنا لك من كل قلبى 
يرتاح قلبك ويهنيك
وانا مش ها ارجع تانى ليك
همسه من 
سناء درويش
أعجبني

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.