أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الاثنين، 22 مايو 2017

بقلمي/عادل محمود ..-----------أنا حر ..

أنا حر ..
أنا حر .. لا مجبر ولا مضطر ..
صوتي من دماغي ..
ماباخدش من حد أمر ..
لا مكسور جناحي .. 
ولا شئ راميني ع المر ..
يعني .. لو مغرور ..
ونفسك تعيش الدور ..
على حد غيري اتغر ..
أنا حر ..
يعني لا غرقان ف حبك ..
ولا شايفك مرسى وبر ..
أنا بس عجبني حرفك ..
إنما واقف على برك ..
ومش غاوي نزول البحر ..
أنا حر ..
راسم ع السما أحلامي ..
وغازلها خيوط م الصبر ..
ودايما باصص أدامي ..
وانت ف حروف كلامي ..
ماتكملش سطر .
أنا حر ..
سلام يا حلو الكلام ..
والعيون السمر ..
أنا مش غاوي غرام ..
وليالي ف الأوهام ..
نهايتها نور الفجر ..
أنا حر ..
لا مجبر .. ولا مضطر ..
 بقلمي/عادل محمود ..
أعجبني

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.