أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

السبت، 14 سبتمبر 2019

ليقين_على_بعض.........علاء أحمد عبدالنبي

كلمات/علاء أحمد عبدالنبي
*************
#ليقين_على_بعض#
***************
ليقين على بعض جدا..
ونهاية كويسة.
أستاذ فى الغدر إنت..
وهى المدرسة.
وأنا مسلم حياتي...
لصديق بيخون حياتى..
وحبيبة إديتها قلبي..
وعاملة مخلصة.....
#ليقين على بعض جدا#..
#ونهاية كويسة #
أنا مش مصدق عنيا..
ولا إللى بيجرى ليا..
في دقيقة واحدة بخسر..
إتنين غاليين عليا.....
صديق عمرى وصبايا..
بيخون عهده معايا..
ويقتل فرحتي...
مع أقرب واحدة كانت..
تحلفلي وياما قالت..
إن إنت دنيتي...
وأنا مسلم حياتي...
لصديق بيخون حياتى...
وحبيبة إديتها قلبي....
وعاملة مخلصة..
#ليقين على بعض جدا#..
#ونهاية كويسة #
مكنتش الصدمة جامدة..
م إللى شوفتة النهاردة..
علشان كان قلبى حاسس..
بالغدر واحدة واحدة..
وأنا إللى كنت فاكر...
إخلاصي وحبي قادر...
يغير طبعهم.....
أتاري الغدر فيهم...
.وباين من عنيهم...
وساكن قلبهم...
وأنا مسلم حياتي..
لصديق بيخون حياتى. ..
وحبيبة إديتها قلبي..
وعاملة مخلصة.....
#ليقين على بعض جدا..ونهاية كويسة #
#أستاذ فى الغدر إنت..وهى المدرسة #
L’image contient peut-être : une personne ou plus et gros plan

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.