أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الأحد، 25 نوفمبر 2018

فاكره بقلم احمد عبد الحق



فاكره لما قلتيلي اني
احلي مافي حياتك
واني ذاتك
واني فرحك وقت حزنك
والابتسامه الوحيده ديما
في اهاتك
واني واني
عارفه ساعتها صدقت
حتي حروفي اللي كلامي
فرحت بيك فاكتبت
والاماني المسرقه مني
كنت فاكر انك عوضي
بس ياخساره كنت
كنت فاهم غصب عني
انك ورده في وسط شوك
مشاعر مليانه شوق
اكتشفت باني عبيط
لما كنت فاكراني جرحتك
والحقيقه انااللي انجرحت
انا اللي توبت بين ايديك
واكتشفت اني كفرت
وانااللي حلمتك بين اوهامي
تكوني حقيقه
وانا اللي علمتك تعيشي
جوايا مشاعر رقيقه
وانااللي كتبتك حروف
وطلعتك ببتسامه من عز خوف
وانا اللي خليتك تعيشي
مش زي ماتقول الظروف
ممكن سؤال 
ومش محتاج منك لرد
لانه عارفه 
زي محسيتك في يوم حاسه
وزي ماشفتك بقلبي
والله شايفه
ليه كدبتي
كنت قوليلي الحقيقه
وكنت هفهم
وكنت هحاول اداوي جرحي
وهلم كسري
واوهم نفسي اني ماانكسرت
ولا انجرحت
ولا اني فيك انخدعت
حقيقي فيك اتصدمت
احمد عبد الحق

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.