أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الثلاثاء، 17 يناير 2017

سنين العمر بقلم كمال السيد الفاوي

سنين العمر
بتعدي ساعات تسرع
وبعد شويه بتهدي
وانا وانت
بكل اشواقنا بنعدي
صعاب وسدود
وبادينا هنحطم
كل ظنون
وبقالك انا بيك
هتخطى كل حدود
ومن غيرك طريقي
راح يكون مسدود
ومش هضغف ولا استسلم
ما دمت انت معاي موجود
وايدينا تكون وحده
نواجه بيها كل حقود
ما انت معاي وجنبي
هكون وياك وربنا المعبود

وبتقولي وانا في ظلك
هيكون لي الف حسود
وألف حقود ولا يهمك
وانت وحدك المقصود
مفيش غيرك سكن قلبي
وعشقك انا بيه موعود
ولا غيرك خطف روحي
وخلي فكري بيك في شرود
انت ليا وانا ليك وبوعدك
ميكنش لك بقلبي شريك
وتمر السنين وتعدي
وحلمنا علي قدك وعلي قدي
بقلمي كمال السيد الفاوي
ربما تحتوي الصورة على: ‏‏‏شخص أو أكثر‏ و‏لقطة قريبة‏‏‏

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.