أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الأربعاء، 30 سبتمبر 2020

( نفسي أقدر أقولها) كلمات /صبري حسين

 ( نفسي أقدر أقولها) كلمات /صبري حسين 

بحبك 
نفسي انطقها بلساني
كلمة لما بكتبها
بتزلزل كل كياني
نفسي مني تسمعيها
نفسي اتغني بيها
انا عايش كل معانيها
بحبك مش مجرد كلمة
قلبي بينبض بيها
بحبك
انااللي ياما كتبت
بحروفي رسمت
ولكل حالات الحب وصفت
لما سهم الحب صابني
تهت حتي عن نفسي
هربت الحروف مني
الخوف سيطر علي
دايما تغلبني دموعي
بحبك
حبك رجعني للحياة
حبك هو النجاة
بحبك عرفت السعادة
بحبك
من كل قلبي
بحبك يا فرحة عمري
ياليت تتفك عقدة لساني
واعترف لك بحبي
ساعتها تقيد شموع فرحي
من جديد اعزف الحاني
واغني فيك اجمل الاغاني
ياللي حبك نور حياتي
بحبك
نفسي اقدر اقوله
نفسي اقدر أقولها
صبري حسين

لا يتوفر وصف للصورة.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.