أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الاثنين، 29 أكتوبر 2018

ساكن روحي بقلم الشاعرة صبرين الحاوي.

بقلمي الشاعرة صبرين الحاوي....
 من قصيدة.. ساكن روحي..... 
انته في قلبي... وروحي. معاك....
 مهما هتبعد.... هستناك... يوم ترجعلي....
. انته بهواك..... عمر القلب.... ماحب سواك. 
... ساكن روحي يا اغلي.. ملاك تطلب روحي...
. انا روحي فداك.... اني بحبك. ... حبي هلاك.... 
لوتنساني انا..... مش هنساك..... حبت حبك بس...
 خلاص. ...ولو راح... تبعد.... روح وخلاص..... 
انا حبيتك وباخلاص..... فاكر اني..... انا هترجاك....
 مش هترجاك. ...ولا هقرب..... طول ما...انته من الحب...
. بتهرب... ليه بتستغرب..... عايذ تبعد..... سبني وروح..... 
وحدي. هداوي انا الجرووووح. ....
. ورووووح الله معاك.
 بقلمي الشاعرة صبرين الحاوي.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.