أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الاثنين، 31 يوليو 2017

لحبيبة عمري ............ بقلمي عبد المنعم مرعي



لحبيبة عمري
بابعت رساله
كلام من قلبي
كلة قواله
كلام يعبرعن
حاجات
كتير جواية
ولو
قلتلك بحبك
كلمة
بحبك ياحبيبتي
ليكي مش كفاية
مش هاتطفي
لهيب نار حبك
الموجودة جوايه
لاانك اجمل حاجة
حصلتلي ف دنياي
ووجودك جنبي
بينورلي حياتي
ودنيتي
بيخليني ماشي
في نورك اللي
محوطني
ماشي في كل مكان
اروحة وياية
شايف
الدنيا حلوة وسعيدة
فرحانة عشانك
انتي ياحبيبيه قلبي
وعمري بجواري
ماشية معاية زي ضلي
ماهو انتي لو تشوفيها
بعيونك
زي ماانا شايفها
بعيوني
كنتي تحسي بطعم
الفرحة اللي انا فيها
ياروح قلبي ومناية
وانتي رايحة وجاية
معاية
من غير مااقولك
واتكلم
عايز عن اللي جوايه
ابوحلك بيه واتكلم
نفسي اجيبلك
العالم دا كلة بين
ايديكي ومش كفاية
عاوز
عاوز اجيبلك
الدنيا علي طبقين
واحد ياقوت
والتاني زمرد ومرجان
نفسي ماخليكيش
عاوزة
حاجة غير بس
تقوليلي عليه انته
كفاية
بحبك حبيبتي وحبك
منايه
وانا بيكي وليكي
ومعاكي
اقدر اتحدا العالم
بوجودك معاية
يااحلي حكاية حب
بدايتها انتي
وانا وملهاش
في التاريخ نهاية
بحبك حب لاقبلنا
عرفوه
سمعوا وقروا بس
عنة في اي روايه
حبنا
مش زي عنتر
وعبلة
ولاقيس وليلا
ولارميو وجوليت
حبنا اسطورة
من اساطير هذا الزمن
حبنا باقي علي مر العصور
بقلمي عبد المنعم مرعي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.