أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الأحد، 7 يوليو 2019

( لحظة سرحان بين اليقظة والمنام) كلمات / صبرى حسين


( لحظة سرحان بين اليقظة والمنام) كلمات / صبرى حسين
اعترف
هو انا
انا اللى شغالك انا
لا مش انت
هو انا 
لا مش انت
انا عارفة انى انا
واخداة بالى من كل شئ انا
شايفة لم بتبعد عنيك عن عيونى
حاسة لما بتفرح لفرحى
لما بدور عن ابتسامتى 
شايفة قلقك ولهفتك لما بتحس بحزنى
حاسة انا
هو انا
انا اللى قلبت كل حياتك
انا سبب عذابك
سر حزنك
سبب شرودك
اعترف هو انا
لا مش انت
طيب لو مش انا
ليه دايما منتظرنى
عيونك بتراقبنى
ليه دايما بدور عن اى حاجة منى
ليه دايما متابعنى
مستني مني
أي كلمة
اى نظرة
اى همسه او بسمه
اعترف 
هى انا
لا مش انت
هى انا
ايوة انت
انت اللى غيرتى كل حياتى
انت اللى رجعتيني من مماتى
ايوة انت
اعترف
انت فرحتى
انت عذابى
انت آهاتي
انت لحني
انتى دمعي وابتسماتى
ايوة انت كل حياتى
حاولت ابعد
حاولت اهرب
حاولت اقصف قلمى
اقطع كل اوراقى
اعترف
لكن اهرب لفين وانتى بتجرى فى اورداتى
ابعد فين وانتى ساكنة قلبى
مش محتاج اقلام بكتبلك بدمى
اوراقى قلبى وعقلى
ايوة انت
اعترف
ايوة انت 
حبك سكنى
عشقك غمرنى
بعدك قتلنى
اعترف
ايوة انت
انت اللي قلبي حبك
صبري حسين

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.