أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الأربعاء، 24 يوليو 2019

بصي ف عنيه ومتخافيش بقلمي امير الكلمات


بصي ف عنيه ومتخافيش
كل الكلام انا هعرفه
بس انتي بصي ومتقوليش
ليه الدموع ساكنه الجفون
والفكر مليان بالظنون
دا كل شيئ بعدك يهون
حتي الليالي متسويش
.......مدمعيش.........
إوعي الدموع تنزل قصادي
دا لقلبك المجروح هنادي
خليك هنا علشان اعيش
.....مدمعيش.......
مين ال قالك ان انا هبعد خلاص
غيرك. انا. معرفش...ناس
والقلب مليانلك حنان مبينتهيش
.....مدمعيش............
مين ال قالك ان انا هبعد واسيبك
انا الحبيب ال انكتب بوم من نصيبك
انسي الي فات ميهمكيش
وبطمنك انتي هنا جوه الوريد
ولا عمري هبعد يوم. بعيد
ولا حتي هفرح يوم بعيد
طول ما الدموع فوق الخدود مبتنتهيش
.......ً......مدمعيش.................
بقلمي امير الكلمات

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.