أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الأحد، 24 فبراير 2019

إتكبر قوي كلمات/علاء أحمد عبدالنبي


.........#إتكبر_قوي#.......
************
كلمات/علاء أحمد عبدالنبي 
********************
#إتكبر قوي كالعادة...
#وإتغر كمان بزيادة...
#طبعك وهيفضل فيك....
#إتمادة كمان إتمادة......
#وإنت الخسران يا جميل...
#والله ماليا بديل.....
#أنا حتة واد محصلش...
#أنا لقطة ومتعوضش...
#وما جبتنيش ولادة....
صدقني إللى بيتغر...
مابيرسى فيوم على بر....
واللى بيفضل بطران....
ديما سكته أطران...
وحياة ربنا والنعمة....
فئري ومش وش نعمة...
شكلك كدة مش هيعمر....
وبقولها وأد الكلمة......
#وإنت الخسران يا جميل...
#والله ماليا بديل.....
#أنا حتة واد محصلش....
#أنا لقطة ومتعوضش...
#وما جبتنيش ولادة....
#إتكبر_قوي_كالعادة#
مش فاكر كنت إية.....
ولا بتنسى يا بيه....
دا إللى بينسى ويتغير...
يا حبيبي وقته قصير...
وأنا سيبك كدة تتعالا....
وتغني كمان لالالالاة....
إرسم ع الدنيا بحالها....
بس عليا إستحالة......
#وإنت الخسران يا جميل...
#والله ماليا بديل.....
#أنا حتة واد محصلش...
#أنا لقطة ومتعوضش....
#وما جبتنيش ولادة....
#إتكبر_قوي_كالعادة#
#وإتغر_كمان_بزيادة#
#طبعك_وهيفضل_فيك#
#إتمادة_كمان_إتمادة#

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.