أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الأربعاء، 29 يونيو 2016

عذاب الحب...بقلم "جابر عبدالقادر"

??عذاب الحب وتعب الحب؟
?جابرعبدالقادر؟
?قلبي مشغول بيكي؟
? قلبي ينادي عليكي وانتي لم تسمعي لي
هل انتي مشغولة بغيري اكيد علشان كنت
اسمع كلامك وقلبك مشغول بواحد تاني طب
كنتي قولي لي علشان لا اسهر اليالي ولا اتعب
فكري فيكي اة من قلب كان فكرة سعيد بكلمة
من اجمل انسانة في الوجود بس خلاص عرفت
منك الاحساس والكلام المعسول نظرة منك كنت
اموت ولمة عرفت قلبك مشغول قلت خلاص انسي
الموضوع وقفلت علي روحي وقلبي قلت بعد اليوم
ليس يكون الحب موجود رغم جمال العيون والكلام
المعسول خلاص نسيت بس مش حرام اكون احبك
وابقي زي المجنون كسبتي ايي بكلامك المعسول جرحتي
قلبي الذي كان حبك في موجود من اليوم لا من الامس
عرفت من جمال العيون مجرد كذبها علشان اليوم تكون لون
وغدا تكون لون علشان اصلا ليس في قلبها حب بس خلاص
قلبي اتجرح من حبك ومن كلامك المعسول وخلاص بعدك
الموت يكون اجمل علشان لا اقدر بعد حبي لكي وسهري
عليكي وفكري المشغول فيكي اكو ن موجود في الوجود
احبك رغم عارف حبك لي مستحيل علشان قلبك مشغول؟؟
??جابرعبدالقادر؟

 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.