أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الأحد، 31 يناير 2021

إن كنت ناسي بقلم ماجدة البهيدي ـــــــــــــــــــــــــــــ

 بقلم ماجدة البهيدي

إن كنت ناسي
==========
إن كنت ناسي أفكرك
فوق سطح دارك دارك بستنظرك
وكان بعادي بيزعلك بيزعلك
وإن كنت ناسي أفكرك
أفكرك بالشوق ووعودك
و حبك اللي بعيونك
وفرحتك وأنت بتجري
تسهر معايا
ولهفتك لما تقولي إنتي منايا
و كان هوايا بيفرحك
وكان كلامي بيريحك
وإن كنت ناسي ناسي ناسي أفكرك
بعدت عني لي فين الحنية
وكنت قبلا بتموت عليا بتموت عليا
أعيش معاك أحلامي وقعد و أفكر
ازاي حبيبب أيامي ع الهجر يقدر
ياما كان هوايا بيفرحك
وكان كلامي بيريحك
وإن كنت ناسي ناسي ناسي افكرك
بقلمي
2021 /31/1
:
:
ربما تحتوي الصورة على: ‏‏شخص واحد‏، ‏نص مفاده '‏إن كنت ناسي ماجدة البهيدي‏'‏‏
الشاعرة ماجدة البهيدي، السيد مندور و١١ شخصًا آخر
٢٢ تعليقًا
أعجبني
تعليق

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.