أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

السبت، 30 يناير 2021

ياريت بقلم راوية حسن

 ياريت

**********
ياريت كان ينفع انا اروحلك
واشكيلك. وجعى والامى
مطرح ماتروح. انا اوصلك
وبشوفك حتى. فى احلامى
من بدرى وانا. واخدة قرارى
وكتبت ده كله. فى اشعارى
بس انت مش. واخد بالك
انى تعبت فى مشوارى
خليك جنبى. وخليك سندى
قربك مش. عندك او عندى
ارواحنا ده هى. بتتقابل
وتحكى وتقول انت ف قلبى
قلبى من بدرى اهو عندك
ياما فضفضلك وكمان قالك
عى كل اللى عندى مخبى
ومايقدر ولايوم. على بعدك
قلبى محتار وهى. دى حيرته
مش عارف يعشق. من خيبته
دايما خايف على طول قلقان
مش منك م الحب وسيرته
انا عمرى ماكنت جريئه
دايما الخوف. بيلجمنى
انا اصلى وصلت لحقيقه
خاف تسلم. وبالف طريقه
***************************
راوية حسن

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.