أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الاثنين، 28 سبتمبر 2020

.صعب تنسيني بقلم أيمن بلال

 ..صعب تنسيني ....

غاوي عشقك في ليلي
زمان وبعيدة عن عيني
وف كل ليلة عندك أنا
ف حكاويكي هتلاقيني

أنا تلاقيني ف حلمك
أنا كام دقة جوا قلبك
أنا ف خطاويكي جنبك
وجواكي قلب بيناديني

إنسيني بكره هيقابلنا
ف صورة كانت بيننا
كلمة ف جواب لما كنا
عينك بتيجي ف عيني

أنا غنوتك ساعة الفرح
أنا قلبك إللي مني إنجرح
أنا لحظة قلبك فيها سرح
تنسي نفسك ولا تنسيني

عارف إني ضيف في حلمك
وصورتي ليلاتي ف حضنك
بتنام معاكي هنا جنب قلبك
وتصحي تطلي ليها وتعاتبيني

أنا أول حكاية حب عشتيها
وآخر حكاية حب هتعيشيها
أنا ذكري ف كل وقت بتلاقيها
ولا يوم فارقت عينك عيني

مش غرور إحساسي بيكي
وده حبي لسة ف عينيكي
مدي لإيد قلبي إيديكي
أنا حبيبك وصعب تنسيني

..... أيمن بلال ....

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.