أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الأربعاء، 25 ديسمبر 2019

«عمري هوعمرك»....... «جابرعبدالقادر»


«عمري هوعمرك»
«جابرعبدالقادر»
«فينك يا عمري»
====================
انت فين يا حبيبي انا عملت ليك مفاجاه اليوم عيد الميلاد ياتي
العام القادم انت في حضني في قلبي زي كل سنه بس انت اتاخرت عليه الجو بارد السنه دي كانت وحشه فيها طرب وموت
وخراب انت فين ياقلبي انا قلق عليك يارب جيب حبيب قلبي لي انا بحبك اوي مليش حد غيرك انت املي وحياتي تعاله بقي انا وحدي خايفه والنور يقطع والجو
بارد حبيبي سمعني انا رفعت التليفون علشان لااحد ياتي هنا علشان نكون انا وانت فقط انت فين انا اموت من الخوف اناخايفه اوي مين بره ايه النور وصل الباب بيخبط مين حبيبي
تعاله في قلبي وحضني
كنت خايفه وانا لوحدي
====================
مين قال انتي وحدك انا كنت هنا من بدري انا اغلقت النور وشيفك
كنت خايفه عليك تموتي من الخوف وتكلمي نفسك اقول
اخبط علي الباب في الوقت الذي كنتي في حضني زي العام الماضي انا اشكرك يا حبيبتي علي الجمال ده عارف
عملتي كله كده ياحياتي
====================
بس انت تعمل كده فيه يا حبيبي انا كنت اموت من الخوف بس انت حبيبي يله بقي تعاله جنبي
نتكلم علي حبنا ونعيش اجمل لحظات العمر يا حياتي وعمري طفي الانوار وتعاله جنبي
====================
«جابرعبدالقادر»
L’image contient peut-être : une personne ou plus

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.