أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الأحد، 30 سبتمبر 2018

مش.. ناسيهالك بقلم الشاعر حمدي توفيق


•• مش.. ناسيهالك ••
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
مش
ناسيهالك
تبقي
في قلبي
وانا مش ف بالك
وتكون
لعيني ضيها
وتسيبني
وتروح عندها
وتقوللي
مالك
أنا اللي قلبي
ليك
وطن
ستر وغطا ساعة
المحن
فية
أيه جرالك
أنا
كنت
ليك
حاجات كتير
وقلبي
كان
عَاملك... أمير 
وكنت
فاكرة
أنك...... كبير 
أتاري
أمرك
أصبح....خطير
مش
نسياهالك
أني
مابين 
ليلة.... وضحاها
ألائيي
منك
كل ..... البلاهه
وتكون
جروحي
بسببك أنت عامله
متاهه
يا كل
آهه
بتزيد معاك لألف
آهه
معقول
نسيت
كل اللي كان
نسيت
حبيبتك
صدر الحنان
ومالوا
انسي
وأبعد.... كمان
انا
أصلى 
جنة
مالكش فيها 
ابدا 
مكان
مش
ناسيهالك
تكون
في قلبي
وأنا مش في بالك
ةةةةةةةةةة
بقلمي
الأستاذ المصري
الشاعر
¤¤¤ حمدي توفيق ¤¤¤

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.