أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الأحد، 30 سبتمبر 2018

.أنا والليل. بقلم ماهر محمود


.أنا والليل. 
انا والليل وذكرى معاك. 
امل في لؤاك بيحيني.... 
في قلبي لهيب 
وشوق بيزيد. 
ما فيش غيرك بيرويني... 
وكام اهه بقولها 
بجد من قلبي.. 
وكام دمعه بكتها 
في غيابك عيني. 
ومين غيرك يانور العين.... 
ادوب في هواها..... 
شوق وحنين........... 
انا العاشق بقالي سنين... 
ومين غيرك هيرويني...... 
وكام أهه بقولها 
بجد من قلبي............. 
وكم دمعه بكتها.... 
في غيابك عيني.......... 
أنا والليل....... 
انا الحالم بدنيا معاك... 
انا طيرك بهيم في سماك... 
لو أفضل عمري أستناك...... 
وجودك جنبي يكفيني........ 
وكام اهه بقولها 
بجد من قلبي........ 
وكام دمعه بكتها.... 
في غيابك عيني.... 
أغنيه كلمات ماهر محمود.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.