أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الجمعة، 23 ديسمبر 2016

احنا اخوات

احنا اخوات
======
وبعد ما العمر فات جاى تقول اخوات
والحب فين الاقيه هو ده اللى قدرت عليه
يااااااااااااااه حرام عليك
لما احنا كنا اخوات ايه اللى جابنى انا ليك
وازاى الشوق فى قلبى سهر ليالى ينا جيك
وازاى مشاعرى وقلبى راحت فى يوم تناديك
ياااااااااااه حرام عليك
وازاى دق قلبى ما حس فى يوم غير بيك
وازاى همس قلبى كان كله ليك وبيك
وجاى تقول اخوات بعد ما دبت انا فيك
ياااااااااه حرام عليك
كان فين كلامك زمان لما غلبت انا ديك
وفى همسك وكلامك يا ما حس قلبى بيك
وفى عندك وخصامك كنت اموت انا فيك
وفى بعدك وغيابك يا ما قلبى سال عليك
وبعد العمر ما فات جاى تقول اخوات
وجاى تقول اخوات بعد ما دبت انا فيك
يااااااااه حرام عليك
همس من
همس الحياة

سناء درويش

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.