أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الأحد، 29 نوفمبر 2020

باكتب لك للشاعر \ مصطفى فريد

 باكتب لك

من ديوان/ سيبني أحلم
للشاعر/ مصطفى فريد
ابتديت أهرب من نفسي.
وضعفي ويأسي
وأنا بكتب لك
أول حرف فى كلمه
عشقها القلب عشانك
شفتك جوه سطور كراستي
بتمليني اكتب لك إيه
ليه يا حبيبى تتعب نفسك
إرتاح انت
وأنا راح اقول لك
اصل باكتب لك
من ديوان/ سيبنى أحلم
للشاعر/ مصطفى فريد
ابتديت أهرب من نفسى
وضعفى ويأسى
وأنا بكتب لك
أول حرف فى كلمه
عشقها القلب عشانك
شفتك جوه سطور كراستى
بتملينى اكتب لك إيه
ليه يا حبيبى تتعب نفسك
إرتاح انت
وأنا راح اقول لك
اصل أنا عارفه إيه بتحبه
وإيه فى الدنيا ما بتحبوش
ما انا جواك من أول عمرى
وجوه القلب هواك منقوش
صوتى وساكن جواه صوتك
همسك
رسمك
صمتك
حتى هدوئك
نفس الدقه فى قلبك عندى
يرد صداها ينادي وجودك
تصرخ جوه القلب بحبك
ما انت ساكنى
ومحفور إسمك
جوه القلب باسم حبيبى
ومهما بتبعد عنى وتنسى
قلبى هيفضل ليك المرسى
وان لفيت الدنيا بحالها
بين صحاريها بحورها جبالها
إنت راجع لى بحبك تانى
أصل الحب شعور متبادل
وانا جوايا مشاعر حب
تكفي العالم ليك وتفيض
ربما تحتوي الصورة على: ‏‏شخص واحد‏، ‏‏شاشة‏‏‏
Lotfey Elsheikh، فهدالصحراء الجرئ وشخصان آخران
٨ تعليقات
أعجبني
تعليق

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.