أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الأربعاء، 20 أبريل 2016

شمس الاحباب بقلم الشاعر جابر عبدالقادر

المهم حبك عايش في قلبي؟
?جابرعبدالقادر؟
?شمس الاحباب؟
?حبيبتي ايه رائيك في الغروب 
شوفي انه جميل اوي اجمل شيئ 
انا معاكي وانا جنبك يا حبيبتي 
ويشهد علينا غروب شمس الذي 
يشهد علي حب الاحباب هنا 
ويتذكرو بان الشاهد علي حبهم 
هو غروب الشمس وهي تتكلم 
وتقول لي ابعد عنكم علشان 
هو اجمل شيئ الحب ولا يكون 
غير سر بين قلوب الاحباب 
ويكون شاهد علي حبي ليكي انتي 
واحدك يا اجمل زهره في حياتي 
انتي النور والحب انتي كله شيئ لي يا حبيبتي -- 
انت كمان يا روحي لا استطتيع 
ابعد عنك والله ويشهد عليه 
غروب الشمس التي ظهرت 
بنورها وشافت وسمعت 
كلامنا معا اناوانت معا
تكون شاهده و يوم عيدي 
اه عيدي علشان ان اكون 
معاك انت علشان لا اعرف 
حد في قلبي غيرك يعرفني 
معني الحب واحساسك جميل 
وعيونك الجميلة يا حبيبي عمري -- 
لا انا لم اعرف الحب غير 
من قلبك الجميل وعيونك الجميلة 
هي السبب في حبي ليكي انها سحرتني 
وقلبك الجميل الذي خطف حياتي انا 
لا اعرف سواكي وقلبي لا احب 
غيرك انت الامل والحب كله يا حبيبتي 
ممكن اقدم ليكي قلبي وحياتي 
وتكون في ايدك واروح اقول 
لا ابوكي اني بحبك وانتي موافق علية -- 
طبعا يا حبيبي تعاله في ا يدي 
امام الناس كلهم ولا يهمني اليوم 
كلام الناس علشان انت تكون حبيبي 
وزوجي صح يا حبيبي --صح ياحبيبتي وحياتي؟ 
? جابر عبد القادر؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.