أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

السبت، 25 أغسطس 2018

الوفاء هوالحب بقلم جابر عبدالقادر


«المهم حبك عايش في قلبي»
«جابر عبدالقادر»
«الوفاء هوالحب»
==================================
انتهت الحياه بعد طرد حبي من قلبك كيف أعيش بعد غلق قلبك عني مش كفايه عليكي غلق عيونك عني لم تعرفي بأني انظر الي جمال قلبك من خلال عيونك حبيبتي بعدك لا أعرف أتنفس حبك هو شريان حياتي ==================================
كيف أبعد عنك أنا وانتي الحياه الجميله والروح لم أعرف نفسي بأني أحبك رغم طرد حبي علشان غيري لكن انظري لنفسك لم تشوفي غيري علشان لم يبقي احد في الحياه غيري انا روحك وانتي روحي ولا 
==================================
تقدري تبعدي عني أنا الحب انتي جنتي انظري لي ماذا فعلتي بي نسيت الايام والتاريخ لم يبقي غير صورتك وجمال عيونك حين تبعدي عني تروح الشمس والقمر ولا اشوف حد غير همسات قلبك 
==================================
امشي واقع في شباك قلبك أسمع دقات وهي تقولي انت حبيبي واشوفك تبعدي عني لي هل ليس جميل ليس غني كفايه بأني أحبك واخاف عليكي من ظلام غش الحب المزيف تعالي وشوفي غيري الذي ليس 
==================================
في قلبك غيره يوميا يضحك علي البنات با اسم الحب ويغير في شكله اليوم عيون خضره وامس زرقه والشعر أصفر وهو أكبر منك مرتين هو ده
حبيبك أنا اسيبك لكن تعرفي بأني بحبك بس جربي 
==================================
غيري علشان ليس اكون موجود أكون مع حبيب غيرك أعيش وافرح واحب لكن ليس في قلبي غيرك رغم الوجع لكن لا استني وقت كتير أنا ماشي استني انت رايح فين سايب قلبك وروحك مع غيرك مش 
==================================
حرام تعذبني بحبك انا اسفه لم اعرف بأن الحب هو جمال الاخلاق والوفاء انت قمري وشمس حياتي الجمال رايح والمال زايل لا يبقي غير حبك وجمال الوفاء بحبك يامدوخني 
==================================
«جابرعبدالقادر»

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.