أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الأحد، 19 أغسطس 2018

بحبك بقلم احمد عبدالحق


بحبك
ايوه بحبك
بس خايفه اتعود عليك
خايفه أكون أي واحده
واكون من جواريك
عاوزك تكون ليا وحدي
وكل دقه بقلبي ليك
عاهدني ابقي كل حروفك
علمني 
افهمني
أكون بين ايديك
قولي ياشاعر
بدل خوفي بالمشاعر
وانا والله مليون بحبك
بس خايفه من زهورك
خايفه اغرق في بحورك
خايفه اتعود عليك
-------------------
صحيح انا شاعر
وكل مفاتيح العشق عندي
حتي المداري من المشاعر
بس بامانه
بدون مبالغه في المعاني
بدون تجاوز في حروفي
اطمني
أصلي اتخلقت ليك انت
واتعلمت العشق ليك انت
حتي حروفي بتترسم
بملامحك انت
عاوزه ايه 
عاوزه عهد
عاوزه وعد
عهديني انت
اوعاك تخافي اجرحك
أو بالمشاعرادبحك
متعودتش اخون
وانت احلي حاجه عندي
وبجنون
تسمحيلي اكونك انت
حلم عمرك هو عمري
وانت عبله
وانت ليلي
وانا باختصار مجنون
احمد عبدالحق

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.