أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

السبت، 27 أغسطس 2016

كتير شعربقلم سعيد عبد القادر السيد

$ سعيد عبد القادر السيد $
* عاميه *
# كتير شعرا #
لا أنا شاعر ولا فنان
ولا قادر على النسيان
من يأسي أنوي أتوب
يجيني الشعر بالأشجان
لا أنا شاعر ولا فنان
كتير شعرا يبيعو كلام
بيتفنى ولا الأحلام
كلام يا ناس مالوش معنى
لكنه ماشي أه يا سلام
لا أنا شاعر ولا فنان
هاريدي و كمانانا
كتوموتو و أدح امبوه
قولوا لي أعمل أيه يا ناس
في ذوقنا اللي ضيعوه
لا أنا شاعر ولا فنان
الكلمه دي شعر يا ناس
بتمس الشعور و إحساس
لابد يكون ليها معنى
مش أي كلام و خلاص
لا نا شاعر ولا فنان
ولا قادر على النسيان
من يأسي أنوي أتوب
يجيني الشعر بالأشجان
$$$ كلمات
سعيد عبد القادر السيد
شاعر ال ش و ال ش
الشرابيه و الشرقيه
القاهره / أبو حماد

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.