أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

الخميس، 11 فبراير 2021

بزعل من أبويا الشاعر شرف الدين فاروق أحمد

 

😢 😢 بزعل من أبويا 😢 😢
كنت زمان بزعل من 😡أبويا
وأفضل كدا واخد علي 😢خاطري
أشكي لأمي وأشكي لأخويا
ليه بينساني😡😡ويكسر خاطري
كل ماأطلب منه.........حاجة
يقوللي حاضر....ومايجيبهاش
نفسي الاقيه يعمللي خاطر
ويجيبهالي..........وماينساش
وأما كبرت وكنت بأعاني
عرفت القصة مش نسيان
وياما لمحت أبويا عشاني
رغم الشدة😢دموعه بتبان
وبأفضل أطلب وأنا ملهوف
عايز حاجتي زيّ.......صحابي
لا كنت بقَدّر مرة ظروف
وأقول دا اكيد ماعملش حسابي
وأما الحِمل......... عليا زاد
وأصبح عندي بنات.......وولاد
عرفت بإن أبويا عظيم
وكان رغم ظروفه..........كريم
وأما افتكره قوام بدعيله
يارب تملي الخير إديله
خلي الجنة تكون مثواه
وأجعل قبره يارب نعيم
دا ابويا إنسان بجد عظيم
الشاعر 🌹 شرف الدين فاروق أحمد
قد تكون صورة لـ ‏‏شخص واحد‏ و‏نص مفاده '‏لأجل هذه اللحظه يضطر الرجل أن يتحمل بعض الحثالات في العمل S Supplier‏'‏‏
١٣
١٠ تعليقات
٢٣ مشاركة
أعجبني
تعليق
مشاركة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.