أهم الاخبار

مجلة نداء الرؤح لفرسان الكلمات رئيسة مجلس الادارة الأستاذه نداء الرؤح )

السبت، 14 سبتمبر 2019

(انا يا انا ).........كلمات/صبري حسين

(انا يا انا )كلمات/صبري حسين
واحد وواحد
يبقوا اتنين
ياسلام لما يبقوا الاتنين واحد
جسدين بقلب واحد
قلبين بااحساس واحد
يفهموا بعض بالعين
كلمة واحداة علي الشفتين
نكملها احنا الاتنين
بح بك
يا نور العين
بح بك
يا انا
يا اللي ساكن جوه قلبي انا
انا بح
بك
يا انا
عارف يا انا
بعشقك انا
بح. بك
قلبك حضن قلبي
قلبي سكن قلبك
فين قلبك
وفين قلبي
جوة صدرك ولا جوة صدري
يا قلبي ياساكن ضلوعي
انت قلبه ولا قلبي
يا انا بحبك انا
انت انا
بحبك يا انا
معقولة احنا كنا اتنين
ولا في الاصل واحد
وانقسم اتنين
ورجعنا تاني للاصل واحد
مش اثنين
قلبين بااحساس واحد
نبض واحد
يا حبيبي يا انا
انا حبيبك انا
انا نصيبي انا
انا نصيبك يا انا
احمل مافي الكون
اجتماع القلبين
قلب واحد
عقل واحد
فكر واحد
نبض واحد
واحد وواحد يبقوا اتنين
والاجمل يكون الاتنين واحد
انا هو انا
انا بحبك يا انا
انا حياتي انا
فرحة عمري يا انا
بحبك يا انا
يا قلبي انا
الحب كله انا
بعشقك يا انا
صبري حسين

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.